Śniadanie amerykańskie - co podaje się konsumentom na śniadanie amerykańskie?

Powracam do tematyki związanej z obsługą konsumenta w zakładach gastronomicznych, gdzie w niniejszym artykule omówię temat śniadania amerykańskiego, które podaje się konsumentom w różnych obiektach turystycznych w np. hotelach. Dużo osób myśli, że amerykanie jedzą wyłącznie fast foody. Oczywiście takie twierdzenie jest błędne, dlatego też poświęcę osobny artykuł na temat kuchni amerykańskiej. Przejdźmy teraz do krótkiego omówienia śniadania amerykańskiego.

Autor: Patryk
 
Śniadanie amerykańskie
 
Śniadanie amerykańskie jest typowym śniadaniem, które podaje się konsumentom w różnorodnych obiektach turystycznych lub w hotelach. Śniadanie amerykańskie należy do śniadań rozszerzonych i jest nieco trochę podobne do śniadania angielskiego (o śniadaniu angielskim już była mowa na moim blogu [1]). Śniadanie te jest nie tylko dosyć kaloryczne, ale również dostarcza konsumentom składniki pokarmowe tj. białka, tłuszcze i węglowodany. To tyle informacji o śniadaniu amerykańskim. Poniżej przedstawię przykładowe dania, produkty spożywcze i napoje, jakie podaje się konsumentom na śniadanie amerykańskie.
 
Co podaje się konsumentom na śniadanie amerykańskie?

Na śniadanie amerykańskie podaje się m.in.:
  • kawę
  • wodę z dodatkiem kostek lodu
  • pieczywo
  • płatki na mleku (np.  płatki kukurydziane)
  • stek
  • bekon
  • kiełbaski
  • jajka
 
Na śniadanie amerykańskie także podaje się pancakes/hot cakes (często do tego podaje się syrop klonowy) lub omlet. Zakłady gastronomiczne w Stanach Zjednoczonych (np. bary szybkiej obsługi) także oferują różne rodzaje kanapek (sandwich), jakie możemy kupić i zjeść na śniadanie.
 
To tyle na temat śniadania amerykańskiego. Tak jak wcześniej napisałem, że na temat kuchni amerykańskiej będzie jeszcze mowa na moim blogu, gdyż na temat kuchni amerykańskiej jest wiele mitów.
 
 
Linki:

Komentarze

  1. Najlepsze dla mnie śniadanko to kawa, płatki owsiane, granola, jogurty, lub jakieś ciasto - coś w tym stylu :)
    Takie śniadanka lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patryku coś na Twoim blogu zmieniło się. Amerykanie jedzą tłuste jak Anglicy. W Anglii nie ma w marketach kaszy jaglanej.Moja znajoma tam mieszka i wozi z Polski. Makabra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłem wygląd bloga :) Dodałem także nowe kategorie, aby łatwiej znaleźć artykuł o danej tematyce. Dodałem kategorię prawo żywnościowe, bo zapomniałem dodać tą kategorię. Artykuły o żywieniu podzieliłem na 2 kategorie: żywienie człowieka i żywienie zbiorowe, gdzie można znaleźć artykuły o planowaniu żywienia w zakładach żywienia zbiorowego. Pasek boczny pojawi się na blogu, kiedy klikniemy przycisk po lewej stronie, obok mojego banneru.
      Jeżeli chodzi o kuchnię amerykańską, błędnie mówi się, że Amerykanie jedzą wyłącznie fast foody. W supermarketach także są warzywa, owoce, produkty nabiałowe itd.

      Pozdrawiam,
      Patryk

      Usuń
    2. Ja bardzo lubię domową kuchnię amerykańską ☺

      Usuń
  3. Oooo! Fajne i przydatne informacje! Widzę, że coś się zmieniło na Twoim blogu. Jest super! :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie się podoba nowy wygląd bloga :) Mi także podoba się nowy wygląd bloga :)

      Również pozdrawiam,
      Patryk

      Usuń
  4. Oj pozmieniało się u Ciebie .
    Nie wiedziałam gdzie się znalazłam w pierwszej chwili ;)
    Hmm a co do śniadania to ja najbardziej lubię jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę zmiany na blogu:)
    Ciekawe informacje!
    Naleśniki na śniadanie bardzo by mi odpowiadały:)

    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zmiana :) A takie śniadanie miałam okazję jeść też w jednym z hotelów w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są hotele i hoteliki...Na ogół trafiam na takie z dobrym śniadaniem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio na śniadanie zajadam się płatkami owsianymi z bananem, mlekiem i miodem. Bekon czy kiełbaski to zupełnie nie mój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow zmiany zmiany:D nie poznałam bloga:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zasady dodawania komentarzy do bloga ,,Blog o żywieniu zbiorowym”:

1. Jeżeli dodajesz komentarz pod postem na moim blogu, jednocześnie akceptujesz moje zasady, jakie panują na moim blogu.
2. Zanim komentarz zostanie opublikowany na moim blogu, zostanie wcześniej sprawdzony przez administratora bloga. Komentarz, który nie narusza moich zasad, zostanie opublikowany.
3. Administrator bloga nie opublikuje komentarza, jeżeli:
- komentarz jest spamem;
- osoba dodająca komentarz dodała link do jakiejś strony internetowej, co ma charakter reklamowy (np. strony o lekach, o suplementach diety, strony dla dorosłych, reklama stron www firm itp.);
- komentarz zawiera słowa niecenzuralne;
- komentarz obraża administratora bloga lub inną osobę, która dodała komentarz na moim blogu;
- komentarz nie odnosi się ani do czyjegoś komentarza, ani do postu.
4. Komentarze muszą odnosić się do danego tematu posta lub innego dodanego komentarza, jaki pojawił się na moim blogu.
5. Komentarz nie może być reklamą!

Wszelkie pytania, propozycje napisania postu, uwagi itp. proszę kierować na adres e-mail administratora bloga!

Patryk
administrator bloga