Sernik śmietankowy z twarogu sernikowego

Na blogu przedstawię kolejny przepis na pyszny sernik. Jestem miłośnikiem sernika, dlatego też postanowiłem upiec. Przepis na ten sernik znalazłem w książce pt. ,,103 ciasta siostry Anastazji" autorstwa siostry Anastazji. Jest to bardzo prosty przepis, który składa się z kilku składników. Do sernika można użyć sera twarogowego, który należy trzykrotnie zmielić. Ja użyłem twarogu sernikowego z wiaderka. Ja zmodyfikowałem przepis na ten sernik i użyłem dwa budynie w proszku. Muszę tutaj zwrócić uwagę na to, aby nie wyciągać upieczonego sernika od razu z piekarnika. Musimy koniecznie zostawić upieczony sernik w piekarniku do czasu, aż ciasto ostygnie! Proszę o tym pamiętać! Zachęcam gorąco do wypróbowania tego przepisu. To tyle na wstępie, więc przejdę do głównej części mojego wpisu, gdzie podam Państwu przepis na ten pyszny serniczek.
 
Autor: Patryk
 
Przepis na sernik śmietankowy z twarogu sernikowego
 
Składniki:
  • 250g margaryny
  • 7 dużych jajek
  • 1,5 szkl. cukru
  • 2 opakowania budyniu śmietankowego w proszku
  • 1 kg twarogu sernikowego (w wiaderku)
 
Wykonanie:
Białka musimy oddzielić od żółtek. W tym czasie należy podzielić margarynę na średnie kawałki i za pomocą miksera utrzeć margarynę (musi być w temperaturze pokojowej) z cukrem. Potem dodajemy żółtka i nadal ucieramy margarynę za pomocą miksera. Do utartego masła z cukrem i żółtkami dodajemy po kolei twaróg sernikowy z wiaderka i budyń śmietankowy w proszku (należy te składniki dodawać stopniowo do utartej margaryny), a na końcu wcześniej ubite białka na sztywną pianę. Wszystkie składniki, jakie dodaliśmy, należy delikatnie wymieszać. Masę należy wlać do dużej foremki (wcześniej należy wyłożyć papierem do pieczenia) i wstawić do piekarnika nagrzanego w temp. 180 st. C i pieczemy przez ok. 1 godz. 10 min. Gotowy upieczony sernik należy pozostawić w piekarniku do czasu, aż piekarnik i sernik ostygnie. Sernik można polać wcześniej przyrządzonym lukrem.

Komentarze

  1. Mniam, też uwielbiam sernik, najbardziej złotą rosę mojej teściowej ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, sernik złota rosa jest przepyszny :) Jeszcze innym moim ulubionym sernikiem jest sernik wiedeński :) Jest po prostu przepyszny :)

      Pozdrawiam,

      Patryk

      Usuń
  2. Patryku piękny serniczek zrobiłeś. Bardzo lubię i narobiłeś mi wielkiego smaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Polecam wypróbować ten przepis na pyszny sernik :) Jest przepyszny :)

      Serdecznie pozdrawiam,

      Patryk

      Usuń
  3. Mniam... uwielbiam sernik! Twój pysznie wygląda! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Polecam wypróbować ten przepis :)

      Pozdrawiam,

      Patryk

      Usuń
  4. Serniczka nigdy nie odmówię. Pysznie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Panią na moim blogu!

      Dziękuj również za miłe słowa :) Polecam ten przepis :)

      Pozdrawiam Panią serdecznie i zapraszam do ponownych odwiedzin :)

      Patryk

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Już nie ma sernika :) Wszystko zjedzone :)

      Pozdrawiam,

      Patryk

      Usuń
  6. Pyszny sernik. Bardzo lubię serniki zarówno piec jak i jeść ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :)

      Ja tak sam lubię sernik, szczególnie wiedeński. Muszę kiedyś upiec sernik wiedeński :)

      Pozdrawiam serdecznie,

      Patryk

      Usuń
  7. do serników przekonuję się powoli, dawniej tylko na zimno, teraz oswajam się z pieczonymi i idzie mi coraz lepiej, choć rzadko jadam słodycze :) ostatnio mi zasmakował waniliowy z musem malinowym :)
    Twój sernik również wygląda apetycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię serniki na zimno, a najbardziej to ja lubię serniki, które się piecze w piekarniku :)

      Pozdrawiam Panią serdecznie,

      Patryk

      Usuń
  8. Akurat mam 1 kg sera w lodówce, więc chętnie wypróbuję ten przepis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować ten przepis :)

      Serdecznie pozdrawiam,

      Patryk

      Usuń
  9. Bardzo fajny przepis A najfajniejesze jest to ze Ty go upiekles Ja nie wyobrażam sobie mojego meza robiącego ciasto Jestem pelna podziwu dla ciebie Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje za wsparcie w tym moim blogowaniu Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Agnes! :)
      Bardzo lubię piec ciasta :) Dziękuję za tak miły komentarz :) Polecam ten przepis, bo sernik naprawdę jest przepyszny :)

      Pozdrawiam serdecznie,

      Patryk

      Usuń
  10. Bardzo lubię serniki Ale niestety nie potrafię ich robić. Nawet sernik na zimno mi nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zasady dodawania komentarzy do bloga Blog o żywieniu zbiorowym:

1. Jeżeli dodajesz komentarz pod postem na moim blogu, jednocześnie akceptujesz moje zasady, jakie panują na moim blogu.
2. Zanim komentarz zostanie opublikowany na moim blogu, zostanie wcześniej sprawdzony przez administratora bloga. Komentarz, który nie narusza moich zasad, zostanie opublikowany.
3. Administrator bloga nie opublikuje komentarza, jeżeli:
- komentarz jest spamem;
- osoba dodająca komentarz dodała link do jakiejś strony internetowej, co ma charakter reklamowy (np. strony o lekach, o suplementach diety, strony dla dorosłych, reklama stron www firm itp.);
- komentarz zawiera słowa niecenzuralne;
- komentarz obraża administratora bloga lub innego komentującego;
- komentarz nie odnosi się ani do czyjegoś komentarza, ani do postu.
4. Komentarze muszą odnosić się do danego tematu posta lub innego dodanego komentarza, jaki pojawił się na moim blogu.
5. Komentarz nie może być reklamą!

Wszelkie pytania, propozycje napisania postu, uwagi itp. proszę kierować na adres e-mail administratora bloga!

Patryk
administrator bloga