Krokiety z kapustą i grzybami

Krokiety z kapustą i grzybami to jedno z moich ulubionych potraw wigilijnych. Są bardzo smaczne. W związku z tym, że dziś jest wigilia, podam Państwu dość prosty przepis na krokiety z kapustą i grzybami, które możecie podać na stole wigilijnym. Aby przygotować krokiety, potrzebujemy naleśniki oraz farsz do krokietów. Aby znowu nie pisać tego samego przepisu na przygotowanie ciasta naleśnikowego oraz farszu do krokietów, poniżej podam załączone linki do osobnych przepisów na przygotowanie ciasta naleśnikowego, jak i farszu do krokietów (farsz jest taki sam, jak do pierogów i uszek z kapustą i grzybami). To tyle na wstępie, więc przejdźmy do przepisu.

Autor: Patryk

Przepis na krokiety z kapustą i grzybami

Składniki:
ciasto naleśnikowe [1]
farsz do krokietów [2]
panierka do krokietów:
  • 3-4 jajka
  • bułka tarta

Wykonanie:
Na usmażone naleśniki nakładamy odrobinę wcześniej przygotowanego i ostudzonego farszu do krokietów, następie prawy i lewy bok składamy na pół i delikatnie zwijamy naleśnika (tak, jak widzicie Państwo na powyższym zdjęciu). Do miseczki wbijamy jajka, które należy roztrzepać za pomocą trzepaczki, a następnie zwinięte naleśniki należy obtoczyć w jajku i opanierować w bułce tartej. Krokiety smażymy na rozgrzanym oleju rzepakowym (z każdej strony).

 

Linki:

[1] http://blog-zywienie-zbiorowe.blogspot.com/2015/08/nalesniki-z-sosem-czekoladowym29.html

[2] http://blog-zywienie-zbiorowe.blogspot.com/2015/12/pierogi-i-uszka-z-kapusta-i-grzybami.html

Komentarze

  1. Dziękuję za życzenia świąteczne. Ja również życzę spokojnych i radosnych świąt oraz samych sukcesów w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam krokiety.Nie ma u mnie na wigilię ,ale często robię na obiad.Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego roku.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Patryku narobiłeś mi ochoty na krokiety.Jak tylko znajdę czas to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam krokietów na wigilię, nawet nie pomyślałam, że mogę sobie tak pokombinować - a do tego czerwony barszczyk... Za rok muszę o tej potrawie pamiętać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w domu nigdy krokietów na stole wigilijnym nie było. I szkoda, że zajrzałam tutaj tak późno, bo może bym to zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaaardzo lubię krokiety...i to nie tylko od święta ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krokiety chyba każdy lubi, choc ja ich bardzo często nie przygotowuje bo uzo pracy i sa mega ciężkie Pozdrawiam po swiatecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. U mojej rodziny krokietów w tym roku nie było :( szkoda bo uwielbiam je jeść :) A na robienie nie mam niestety czasu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam krokiety! Szczęśliwego Nowego Roku życzę!
    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie na święta zawsze są pierogi :) krokiety zaś goszczą od czasu do czasu w ciągu roku, jak najdzie mnie ochota żeby je robić, gdyż na co dzień preferuję kuchnię raczej szybką, ze względu na mój wieczny brak czasu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zasady dodawania komentarzy do bloga Blog o żywieniu zbiorowym:

1. Jeżeli dodajesz komentarz pod postem na moim blogu, jednocześnie akceptujesz moje zasady, jakie panują na moim blogu.
2. Zanim komentarz zostanie opublikowany na moim blogu, zostanie wcześniej sprawdzony przez administratora bloga. Komentarz, który nie narusza moich zasad, zostanie opublikowany.
3. Administrator bloga nie opublikuje komentarza, jeżeli:
- komentarz jest spamem;
- osoba dodająca komentarz dodała link do jakiejś strony internetowej, co ma charakter reklamowy (np. strony o lekach, o suplementach diety, strony dla dorosłych, reklama stron www firm itp.);
- komentarz zawiera słowa niecenzuralne;
- komentarz obraża administratora bloga lub innego komentującego;
- komentarz nie odnosi się ani do czyjegoś komentarza, ani do postu.
4. Komentarze muszą odnosić się do danego tematu posta lub innego dodanego komentarza, jaki pojawił się na moim blogu.
5. Komentarz nie może być reklamą!

Wszelkie pytania, propozycje napisania postu, uwagi itp. proszę kierować na adres e-mail administratora bloga!

Patryk
administrator bloga