Koktajl truskawkowy na bazie jogurtu naturalnego

Na moim blogu publikowałem wiele różnych moich publikacji na temat żywienia, czy też żywności, więc najwyższa pora na podanie kolejnego przepisu na pyszny i zdrowy koktajl truskawkowy. W okresach upalnych warto wzbogacić dietę w różne warzywa i owoce. W okresach upalnych również wskazane jest picie różnych koktajli owocowych na bazie mleka lub innych produktów mlecznych fermentowanych, które dostarczają wiele różnych witamin i składników mineralnych, a bakterie probiotyczne zawarte w produktach mlecznych fermentowanych poprawią naszą florę bakteryjną naszych jelit. Przepis, który podam poniżej, jest bardzo prosty do wykonania. Chcę pokazać, jak z kilku składników można zrobić pyszny, a zarazem zdrowy koktajl. Truskawki są moimi ulubionymi owocami, które są źródłem wielu witamin i składników mineralnych, ale o tym omówię innym razem. Oczywiście koktajl jest mało kaloryczny, więc warto nawet w diecie odchudzającej pić koktajle. Na moim blogu już pojawił się przepis na koktajl jabłkowy, więc jeżeli ktoś jest zainteresowany tym przepisem, podam poniżej link do tego przepisu [1].

Autor: Patryk

Przepis na koktajl truskawkowy na bazie jogurtu naturalnego

Składniki:
  • pół szklanki jogurtu naturalnego (opcjonalnie: kefir, maślanka, mleko)
  • 1 szkl. truskawek
  • 1 łyżeczka miodu (opcjonalnie)

Wykonanie:

Do miski wlać jogurt naturalny bądź też mleko, kefir lub maślankę, dodać wcześniej umyte truskawki i zmiksować wszystkie składniki za pomocą blendera. Opcjonalnie można dodać miód dla smaku.

Linki:

[1] http://blog-zywienie-zbiorowe.blogspot.com/2015/09/koktajl-jablkowy.html

Komentarze

  1. Koktajl truskawkowy to jeden z moich faworytów, ostatnio ustępuje tylko temu z malinami i mango😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałem podziękować za odwiedziny na moim blogu, jak i za dodanie komentarza :) Ja również uwielbiam koktajl truskawkowy, szczególnie jak doda się do nie go inne owoce tj. np. maliny, banan, czy też jabłko :) Pozdrawiam i zapraszam do ponownych odwiedzin :)

      Usuń
  2. Mój ulubiony koktajl, szkoda, że już po truskawkach, tzn. mrożone zostały ;-) Dodaję miód, bo za kwaśnym smakiem nie przepadam, a z jogurtem to zwykle za kwaśne dla mnie wypada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te koktajle - i truskawki z ogródka - te były najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też taki robię, choć zdarza mi się też robić na kwaśnym mleku. Wydaje mi się, że wtedy jest jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam koktajle i bardzo dużo ich pije.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i za dodany komentarz :) Ja również uwielbiam wszelkie koktajle owocowe :) Są idealne w okresach upalnych :) Również pozdrawiam.

      Usuń
  6. Ja uwielbiam takie koktajle, ale często dodaje do nich trochę mleka, żeby były bardziej płynne. W tym roku już przerobiłam z truskawkami, czerwonymi porzeczkami, które mam w ogródku i jagodami, po które pojechałam do lasu. Myślę, że jak przyjdzie czas na jeżyny to również z nich będę robić. To bardzo fajne wypełniacze żołądka w czasie odchudzania, kiedy ma się ochotnę słodycze!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zasady dodawania komentarzy do bloga Blog o żywieniu zbiorowym:

1. Jeżeli dodajesz komentarz pod postem na moim blogu, jednocześnie akceptujesz moje zasady, jakie panują na moim blogu.
2. Zanim komentarz zostanie opublikowany na moim blogu, zostanie wcześniej sprawdzony przez administratora bloga. Komentarz, który nie narusza moich zasad, zostanie opublikowany.
3. Administrator bloga nie opublikuje komentarza, jeżeli:
- komentarz jest spamem;
- osoba dodająca komentarz dodała link do jakiejś strony internetowej, co ma charakter reklamowy (np. strony o lekach, o suplementach diety, strony dla dorosłych, reklama stron www firm itp.);
- komentarz zawiera słowa niecenzuralne;
- komentarz obraża administratora bloga lub innego komentującego;
- komentarz nie odnosi się ani do czyjegoś komentarza, ani do postu.
4. Komentarze muszą odnosić się do danego tematu posta lub innego dodanego komentarza, jaki pojawił się na moim blogu.
5. Komentarz nie może być reklamą!

Wszelkie pytania, propozycje napisania postu, uwagi itp. proszę kierować na adres e-mail administratora bloga!

Patryk
administrator bloga