Dekoracja stołu konsumenckiego - składanie serwetki w kształcie wachlarza

Ostatnio zrobiłem wpis na temat składania serwetki w kształcie tulipana, gdzie pokazałem krok po kroku, jak złożyć serwetkę w kształcie tulipana [1]. Tym razem przedstawię kolejną metodę złożenia serwetki, ale w kształcie wachlarza. Tę serwetkę kładziemy na talerz konsumencki przed podaniem potrawy. Post ten polecam szczególnie osobom interesującym się gastronomią lub uczniom szkoły gastronomicznej.
Poniżej przedstawię kilka etapów składania serwetek, gdzie każde ponumerowane zdjęcie przedstawia etap składania serwetki. Ja złożyłem serwetkę z papieru dlatego też, jeżeli ktoś zamierza spróbować ułożyć tę serwetkę na papierze, wówczas musimy duży kawałek papieru przeciąć nożyczkami tak, aby uzyskać kształt kwadratu kartki. Opisu etapu składania serwetki w kształcie tulipana nie będę robić, gdyż składanie takiej serwetki jest bardzo proste.

ETAPY SKŁADANIA SERWETKI W KSZTAŁCIE WACHLARZA

Poniżej przedstawię 6 zdjęć, które przedstawiają kolejność składania serwetki.


Autor: Patryk


Autor: Patryk


Autor: Patryk


Autor: Patryk


Autor: Patryk


Autor: Patryk


W kolejnej części wpisu z zakresu obsługi konsumenta omówię rodzaje wyżywienia w różnych obiektach turystycznych. Zapraszam.
 
 
Linki:

Komentarze

  1. No proszę, a ja zastanawiałam się jak to się robi. Ostatnio tak złożone serwetki widziałam na 18-tce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Proszę takich więcej, to będę zaskakiwać gości przy stole :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie sądziłem, że może to być takie proste :) /Mikołaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ale fajny pomysł - ja to zawsze jestem taka zaganiana przed przyjściem gości że jeszcze ani razu nie udało mi się dekorować serwetek...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie przygotowany stół + dobre jedzenie + miłe towarzystwo = wspaniałe chwile ;)

    Bardzo fajny pomysł, niestandardowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj na imieninach u kogoś widziałam właśnie tak złożone i zachodziłam w głowę, jak to niby zrobić. :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zasady dodawania komentarzy do bloga Blog o żywieniu zbiorowym:

1. Jeżeli dodajesz komentarz pod postem na moim blogu, jednocześnie akceptujesz moje zasady, jakie panują na moim blogu.
2. Zanim komentarz zostanie opublikowany na moim blogu, zostanie wcześniej sprawdzony przez administratora bloga. Komentarz, który nie narusza moich zasad, zostanie opublikowany.
3. Administrator bloga nie opublikuje komentarza, jeżeli:
- komentarz jest spamem;
- osoba dodająca komentarz dodała link do jakiejś strony internetowej, co ma charakter reklamowy (np. strony o lekach, o suplementach diety, strony dla dorosłych, reklama stron www firm itp.);
- komentarz zawiera słowa niecenzuralne;
- komentarz obraża administratora bloga lub innego komentującego;
- komentarz nie odnosi się ani do czyjegoś komentarza, ani do postu.
4. Komentarze muszą odnosić się do danego tematu posta lub innego dodanego komentarza, jaki pojawił się na moim blogu.
5. Komentarz nie może być reklamą!

Wszelkie pytania, propozycje napisania postu, uwagi itp. proszę kierować na adres e-mail administratora bloga!

Patryk
administrator bloga